poniedziałek, 28 listopada 2011

c jak czekolada:)

Na ostatnim wtorkowym spotkaniu miłośniczek rękodzieła,nasza psiapsiółka pokazała nam jak stworzyć nowe pudełeczko-bombonierkę na czekoladki.Pod okiem naszej instruktorki Sylwii niektóre z nas podjęły się wyzwaniu,do tych należałam i ja .Bombonierka powstała z papieru wizytówkowego,papieru do scrapu w kolorze mlecznej czekolady.Z tego też papieru kazda czekoladka (nazwę zachowam dla siebie)dostała swoje nowe wdzianko.Ozdoby pudełeczka i czekoladek to wykrojniki Tim Holtza oraz dziurkaczy..Zostały one potraktowane tuszami ink it up w kolorze brąz i biel (który uwielbiam).Sylwia bardzo dziękuję za wspaniałe zajęcia.
Bombonierkę zgłaszam do Scrapcafe na # 6 wyzwanie "c jak czekolada" oraz doScrap Pasji na #12 wyzwanie " Słodkie chwile".Zgodnie z wytycznymi wykrojnik z którego otrzymałam ozdoby został podlinkowany.





3 komentarze:

  1. Bombonierka jest świetna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu SCRAPCAFE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - jakbyś była u mnie na warsztatach z bombonierki :) które miały miejsce pod koniec października.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne. Aż szkoda sięgać po takie arcydziełka. Niech nacieszą oko. Ja też się przymierzam do wykonania super bombonierki. Bez wyzwania. Już kupiłam nawet czekoladki.....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.