czwartek, 2 lutego 2012

wyniki candy:)

Witajcie ,moje miłe w ten mroźny wieczór.Tak, to już dziś wyniki.Dziękuję wszystkim za udział i zabawę.
Przyznaję się,że niespodziewałam się ,aż takiego zainteresowania.bo moja skrzynka na komentarze przestała wyświetlać na blogu Wasze wpisy.Te, które nie zostały wyświetlone,zostały skrupulatnie spisane z skrzynki pocztowej.Zostawiono 239 komentarzy .
           Zwyciężczynią Candy zostaje 
                  M(aniek)
Bardzo serdecznie gratuluję,proszę o kontakt na
pasjerenaty@gmail.com

19 komentarzy:

Aga pisze...

Dziekuje za zabawe i gratulacje zwyciezczyni :)

Magda pisze...

Dziękuję za świetną zabawę, Zwyciężczyni - gratuluję i zazdroszczę :-) Pozdrawiam! M.

barbaratoja pisze...

Gratulacje;-)

Srebrnolistka pisze...

:) Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciezczyni :)

Kaśka pisze...

Moje gratulacje !

Kasia pisze...

dzięki za zabawę! :)

Kashmi pisze...

Gratuluję zwyciężczyni no i bardzo dziękuję za zabawę ;-)

Agnieszka Czerkas pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :-) I bardzo dziekuję za zabawę!

niebieskości pisze...

Dziękuję za zabawę :)
Gratuluję i pozdrawiam!

J.Dark pisze...

dziękuję za zabawę :) i oczywiście gratuluję zwyciężczyni!

Joanna pisze...

Gratuluje :))

Zuzanna pisze...

Tak myślałam, że nie wygram. xD
Gratuluję ;)

marrika91 pisze...

gratuluję zwyciężczyni :)

Majalena pisze...

Gratulacje :)) i dziękuje za zabawę

M(aniek) pisze...

mam nadzieje że to mi sie nie sni..!
jej dziekuje slicznie :D

Trzpiotka pisze...

Gratuluję, choć jestem nieco zazdrosna :)

Wilczex pisze...

Gratulacje!! Dziękuję za świetną zabawę i zapraszam też do mnie!!

http://wilczejagody.blogspot.com/

jagodaj pisze...

Gratulacje!!!

mari pisze...

Moje gratulacje