środa, 7 listopada 2012

świątecznych karteczek cd.:)

Pierwsza karteczka to następny shaker box, tym razem w kolorach typowo świątecznych z dodatkiem złota i mieniącego brokatu.Karteczkę posyłam na wyzwanie #13 na blogu Craft 4 You.Wykorzystałam dwa dziurkacze ze sklepu - gałązka i dziurkacz bombka z stempelkami ,ale juz go nie macie w sklepie,więc nie mogłam zrobić odnośnika.Ponieważ karteczka spełnia wytyczne wyzwania szczegóły TUTAJ, na blogu Scrap Pasji posyłam ją i tam.Kartka posiada przeszycia i bombeczki przymocowane są dratwą.Ze sklepu wykorzystałam ten wykrojnik ,ten wykrojnik zakupiony na DJWC.Karteczka powstała na papierach z Kreaterii A gwiazdę zrobiłam sama ,jezeli się wam podoba to odsyłam do kursu na moim blogu.Posyłam ją również do Szuflady na wyzwanie-Brokatowe fantazje.





Pozdrawiam cieplutko i życzę owocnego tworzenia.

2 komentarze:

  1. Piękna świąteczna kartka:)Rewelacyjna Gwiazda Betlejemska:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowa!
    I piękna gwiazda betlejemska.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.