poniedziałek, 11 lutego 2013

walentynek cd:)

Kartczka powstała w dość nietypowych kolorach.Tło stworzyłam ze stempli Stempell & Kartoon , Tego i Tego.Serduszka to mix tuszy ,mgiełek i farbek akrylowych,które pokryłam glossy.Użyłam wykrojnik Marianne.
Posyłam na wyzwanie #10 Kocham ,na blog Stempell & Kartoon

Posyłam na wyzwanie - Praca z sercem na blog UHK Gallery
a nagrodą są te oto papiery

Posyłam również na wyzwanie Z mapką na blog Na Strychu
ze sklepu użyłam Tego wykrojnika

Posyłam również na wyzwanie Konkurs Walentynkowy , na blog Scrappo
użyłam Tego tuszu i Tego


Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za bardzo miłe memu seru wpisy.


9 komentarzy:

Scrapirinha pisze...

Ta podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzednia... Dziękuje za udział w konkursie Scrappo;)

Pinezk owa pisze...

świetna kolorystyka i jakie cudne "przeszycia" :) podziękowania i ukłony dla Ciebie ode mnie i całego Scrappo :)

weronkaa84 pisze...

Śliczna, bardzo ciekawa:)

Ewa Jurewicz pisze...

Bardzo oryginalna i z charakterem. Śliczna.

rumianek pisze...

Piękna praca :))

Muszelia pisze...

Serduszka są mistrzostwem świata :)

Boei pisze...

Piękna:)

Drycha pisze...

ta oliwkowa zieleń świetnie pasuje :D
dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!

konstancja 8 pisze...

śliczna karteczka, bardzo mi się podobają niesztampowe jak dla Walentynek kolory :)