sobota, 23 marca 2013

karteczki wielkanocne:)

Dzisiaj chcę się pochwalić dwiema karteczkami o tematyce wielkanocnej.Pierwsza to karteczka w kształcie jaja.Posyłam ją na wyzwanie #3 na blog Studio 75pl. po szczegóły zapraszam TUTAJ.Karteczka powstała na papierach summer  & late.Kwiatuszki zrobiły moje rączki a ptaszki i klatka to stempelki.
Posyłam ją również na wyzanie #23 na blog Galeria Rae szczegóły TUTAJ
Posyłam ją również na wyzwanie #12 na blogu Crafty Moly szczegóły TUTAJ
Posyłam ją również na wyzwanie #6 na blogu Craft Szafy po szczególy zapraszam TUTAJ



A teraz czas na drugą karteczkę w nietypowym kształcie i kolorze bazy.
Posyłam ją na wyzwanie #20 na blog Craft 4 you po szczegóły zapraszam TUTAJ
Ze sklepu wykorzystałam ten i ten wykrojnik i ten tusz.



A sam koniec pokazuję pisankę w decu zrobioną na gęsiej wydmuszce
w stylu rodzimego etno.Posyłam ja na wyzanie- na przekór temu co za oknem na blogu Piatek 13
po szczegóły zapraszam TUTAJ


Pozdrawiam Was bardzo cieplutko ,bo tego ciepła nie moge się doczekać.

9 komentarzy:

  1. o kurcze.. :))) jakie cudne.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, aż jedną zliftowałam, lekko przymuszona ;) :P A ramkowa w rzeczywistości wygląda piękniej niż na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu - trwającym na blogu Crafty Moly.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace muszę przyznać! Każda z nich przyciąga uwagę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :-)
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki, śliczne są żółte kwiatuszki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.