niedziela, 9 czerwca 2013

dla najlepszej Pani:)

Karteczka powstała na zakończenie roku szkolnego dla najlepszej Pani.Karteczka w stylu starociowym.Zastosowałam tuszowanie i stemplowanie oraz szarpania i przedarcia.
Posyłam ją na wyzwanie  #15 -Starociowo , na blog 123scrapuj.TY Posyłam ją również na wyzwanie #13 -Żegnaj szkoło ,na blog Decokreacji, Posyłam rónież na wyzwanie #25 - Koniec i początek , na blog Galeria Rae ,ponieważ czas nauki to poczatek i koniec pewnego etapu.




 
 
 
 
Pozdrawiam cieplutko wszystkich tu zagladajacych.

10 komentarzy:

Romantyczka pisze...

coś wspaniałego, praca bardzo mi się podoba..

Różany Kącik Dzieł Rąk Własnych pisze...

Bardzo elegancka i sympatyczna. Sowa mądra głowa :)

Tenshi pisze...

Świetna. Stonowana koloryetycznie, ale bardzo pozytywna :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

Kinga Bednarz pisze...

Pan sowa tudziez Pani ... wspaniała
Ki DT Galeria Rae :)

monikatl pisze...

Fajna ta sowa - taka radosna :)
Pozdrawiam
MonikaTL
DT Galeria RAE

Anula pisze...

Świetna kartka. Zgłoś ją również na wyzwanie http://digi-scrappl.blogspot.com/2013/06/na-koniec-roku.html

pasjerenaty pisze...

dziękuję :)

Karmeleiro pisze...

Jaka ta sowa wspaniała! Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacji. Dziękujemy.

Kabis pisze...

Fajna kolorystyka no i ta sowa:) genialna:)