wtorek, 4 lutego 2014

walentynka raz jeszcze:)

Karteczka walentynkowa z bukietem rózyczek i mnóstwem serduszek.na tasiemce. Posyłam ja na wyzwanie http://craft4youpl.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-42.html
Ze sklepu użyłam aplikatora i gabeczek oraz distressa , gesso ,którym przetarłam  serce I rózyczki.

Posyłam ja również na wyzwanie http://sweetstampsblog.blogspot.com/2014/02/challenge-155-red-white-pink.html



 
A na koniec mam coś słodkiego.Jeżeli macie ochote na retro-słodkości to zapraszam
 
 
Pozdrawiam cieplutko.
 

7 komentarzy:

Aneta pisze...

Świetny efekt! Wyszła bardzo elegancka karteczka!

Jania pisze...

Bardzo ładnie się prezentuje. Podoba mi się też szczera prostota napisu "kochaj mnie" :)

Denise pisze...

What a lovely card. Thank you for sharing your beautiful creation with us at SweetStamps.com. Good luck ..
Sweetie crafty hugs
Denise

Donna K pisze...

The corrugated look within the heart shape is very pretty…great design to your lovely card. Thanks for joining our color challenge at SweetStamps.com this week! Have a beautiful day!

Srebrnolistka pisze...

Piękna kartka :)

rudlis pisze...

Bardzo elegancka kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na SweetStamps.com.

Funiaa pisze...

Piękna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)