niedziela, 7 czerwca 2020

Wg mapki kartka urodzinowa

Dzisiaj przychodzę do was z kartką w pudełku na 18 urodziny.Kartka powstała na bazie kraftowej  tak jak i pudełko.Ostatnio bardzo polubiłam łączenie lustrzanego złota z kolorem kraftowym.Moim zdaniem daje bardzo oryginalny efek.Do zrobienia kartki użyłam papierów z Desingnpad basics foil oraz Lemoncraft ,który potraktowałam stemplem TH.Kwiaty stworzyłam z papieru czerpanego.
Posyłam na blog http://thescrappysketches.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-62020.html
oraz na blog https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/urodziny-urodziny.html






Urodziny, urodziny!

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających.

8 komentarzy:

  1. Witam w urodzinowym Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło to połączenie kolorów. Rewelacyjna kartka. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się jej kolorystyka :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.