sobota, 24 marca 2012

dla faceta:)

Karteczka powstala dla faceta ,który uwielbia rowerowe podróże.Posyłam ja na wyzwanie -Światło na blogu Hopmart.,bo w tym projekcie światło jest drogą do poznawania miejsc niepoznanych.
Posyłam ją również na wyzwanie #7 -Inna strona miasta w Kreatywnym Zakątku.
To właśnie ten środek lokomocji pozwala na poznawanie .....miasta,jego innej strony.
Karteczka powstała na bazie Anitas,tło to serwetka do decu,użyłam maszynki Big Shot z Kreatywnego Zakatka wykrojnika i dziurkaczy -małe i duże tulipanki

Dziewczyny dziękuję bardzo za odwiedzinki i miłe wpisy,zapraszam na jeszcze...

8 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hopmartu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartelucha! Obdarowany rowerzysta na pewno zadowolony.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Lakuna Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i bardzo oryginalna.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie, Julia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja tematu.
    Karteczka wyszła rewelacyjnie.

    Pozdrawiam
    Kaśka
    Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja. Swoją drogą-marzę o takim rowerze z koszem. Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.