sobota, 10 marca 2012

różowa odskocznia:)

I stało się,moja pierwsza karteczka z tak dużą ilością różu.Posyłam ją na wyzwanie #1 na blogu Craft-house.Użyłam w niej wykrojnika tego i tego.Ponieważ w karteczce wykorzystałam papiery nie scrapowe to posyłam ją na wyzwanie papierowe na blogu Digi Scrap.
Bazę kartki stanowi kremowa Anitas.kartka tło powstała z kilku nadrukowanych na siebie obrazów.Ramka to wykrojnik Sizzix i wytłoczony przetarty białym tuszem.Listki to wykrojnik Maranne podrasowane tuszem białym i glossy.Kwiatek powstał z papieru czerpanego potraktowanego tuszami  i mgiełkami.Digi-stempelek napis od jolagg


Bardzo ale to bardzo dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie.

7 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam takie ręcznie zrobione kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła Ci super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna karteczka, szalenie mi się podoba!
    Pozdrawiam i dziękuję... cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest:)
    dziękuję za udział w wyzwaniu i zachęcam do głosowania,które trwa do północy (głosujemy w poście ze zgłoszonymi pracami przez kliknięcie "vote",nie w komentarzach)
    pozdrawiam,Aśko DT digi-scrap

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.