niedziela, 20 maja 2012

uscrapowani w Kreaterii:)

W ostatnią sobotę 19.05.2012 w Kreaterii odbyło się pierwsze spotkanie Wrocławskich Uscrapowanych.Spotkanie rozpoczeło się o godz.12.Menu było bardzo bogate.                                      Na przystawkę -magnes z cytatem na bazie podkładek do piwa
na danie główne-kobiecy notes do torebki formatu A6
a na deser kartka do Scrapwędrownika
to było nie lada wyzwanie i niestety nie wszystko udało się zrealizować.Bawiłyśmy się bardzo dobrze.
Dziękuje bardzo pomysłodawczyni Ladybug,sponsorom UHK Gallery i Craftfun za piękne papiery i tekturki oraz Honoracie właścicielce Kreaterii za udostępnienie pięknego miejsca na spotkanie oraz sklepowego w tym dniu rabatu na zakupy.A wszystkim dziewczynom za tak cudownie spędzone chwile.



Nasze przystawki

A to mój magnesik z bliska ,który posyłam na wyzwanie #7 ,na blog Stonogi szczegóły TUTAJ

Danie główne,ale tylko moje ....jestem gapa i nie zrobiłam wszystkich.
Dziewczyny jezeli macie zbiorówkę to przeslijcie mi na e-mail.
Ten notesik posyłam na wyzwanie #4 ,na blog Craft Fun szczegóły TUTAJ


Jedyny deser, który tego dnia został zrobiony


Pozdrawiam Was wszystkie cieplutko.

2 komentarze:

  1. Piekne prace. Zazdroszczę spotkania :D
    Notes - fantastycznie tekturkowy :)
    Pozdrawiam - DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdorszczę spotkania, świetne prace!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.