wtorek, 1 maja 2012

wyzwaniowo:)

Karteczka powstala dla mamy .Użyłam dużo brokatu oraz pudru do embossingu i wyszła mieniąca ,iskrząca karteczka.Z uchwyceniem tego miałam problemy ,lepszego efektu błysku ( z moimi umiejętnościami ) nie mogłam uzyskać. Posyłam ją na wyzwanie#11-Błysk w Scrap Market.oraz na wyzwanie #7 w Agaterii szczegóły TUTAJ użyłam tego stempelka.





Stworzyłam również ATC zainspirowane cytatem z Seleną .Posyłam go na wyzwanie #4 w Kreatywnym Polu.


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających bardzo,bardzo cieplutko..i  posyłam wiadomośc o trwającym rozdawnictwie  w Wycinance    szczegóły TUTAJ

4 komentarze:

  1. urocza karteczka, mama z pewnością będzie zachwycona a ja życzę Ci sukcesu w wyzwaniach i pozdrawiam równie ciepło.))))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka - jak się mamie nie spodoba to ja już nie wiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja z kwiatów na kartce- oj, widać że błyszczy- nie narzekaj na umiejętności - bo są całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana karteczka dla mamy!
    W imieniu całego DT bloga Agaterii dziękuje za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.