poniedziałek, 29 października 2012

karteczki na wyzwania:)

Przedstawię trzy karteczki ,które zmajstrowałam na trzy wyzwania.Pierwsza karteczka w klimacie świątecznym typu Shaker box ,powstała na wyzwanie #12,na blogu Craft 4 You.Ze sklepu użyłam dziurkacz ten.,puder do embossingu ten oraz sznurek ten. A papierki  firmy DCWV pochodzą z Kreaterii



Następna karteczka też w klimacie świątecznym ,bardzo prościutka  bo powstała przy pomocy wykrojników i dziurkaczy na bazie papieru wizytówkowego.Powstała na wyzwanie - Wieczorem,na blogu UHK Gallery-bo ja tak to widzę noc i pięknie ośnieżone choinki i płatki śniegu a wszystko migoce w świetle księżyca.



I ostatnia karteczka ,która powstała na wyzwanie #27-gościnnie z Elą 17 w Kreatywnym Polu  szczegóły TUTAJ.
karteczka dziecięca na Chrzest św.dla chłopczyka.



Pozdrawiam cieplutko.

6 komentarzy:

  1. Śliczne. Z racji, że lubię misteria pierwsza i ostatnia po prostu bajka. Życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, a druga jaka pomysłowa.
    Miłego dnia, A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza to mój faworyt, ale chyba przez te piękne ptaki i to, jak stworzyłaś całą otoczkę kartki dla tego obrazka. Pięknie :) Podobają mi się wszystkie, każda ma "coś". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wizyte i pozostawione miłe i konstruktywne komentarze.