wtorek, 2 października 2012

muzyczna z cytatem:)

Karteczka imieninowa dla melomanki ,okraszona cytatem  Dżemu i nadchodzącą słoneczną jesienią.
Do zrobienia karteczki użyłam dwóch tuszy Distress,tusz do embossingu oraz pudru  embossingu ze sklepu Craft4you.Posyłam na wyzwanie #10 szczegóły TUTAJ Posyłam ją również na wyzwanie #28 na blog scrapgang oraz na wyzwanie # 6 Jesień na blogu sklep-ewa oraz na wyzwanie DeaArt szczegóły TUTAJ,banerek na pasku bocznym.Z naturalnych elementów na kartce znalazła się gałazka,którą obrałam z kory i żołądź który wypolerowałam woskiem do decu i przykleiłam czapeczkę.










Pozdrawiam cieplutko dziekując za miłe wpisy.

16 komentarzy:

Młoda Kobieta pisze...

Bardzo nostalgiczna kartka... ładnie skomponowana, ciekawa faktura :)) podoba mi się! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :*

Ludkasz pisze...

Bardzo ładna kartka:)

Romantyczka pisze...

super praca
Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl :*

wikucha pisze...

OD razu kojarzy się z jesienią, te liście i te kropki imitujące rosę. Świetnie podeszłaś do tematu :)

Dziękuję za zabawę w moim wyzwaniu
Pozdrawiam, Wikucha DT sklep-ewa.pl

Rysa pisze...

Przez Ciebie musiałam puścić sobie tą pioseneczkę i po głowie mi teraz chodzi:D

Dziękuję za udizał w zabawie scrapgangu

pasjerenaty pisze...

dzięki:)

pasjerenaty pisze...

Dzieki:)

pasjerenaty pisze...

ale..warto było.....myślę:)

pasjerenaty pisze...

dziękuję:)

pasjerenaty pisze...

dzięki:)

Asia asiscrapki pisze...

Wspaniała nostalgiczna karteczka,dziękuję za udział w zabawie DeaArt, proszę o wskazanie przyrodniczego elementu w pracy?

pasjerenaty pisze...

Przyrodniczy element to liście klonu ale one nie są naturalne.nie doczytałam ... przepraszam .

Asia asiscrapki pisze...

Wystarczy zmodyfikować pracę i pokazać nam zdjęcie, jest jeszcze sporo czasu

Asia asiscrapki pisze...

Teraz jest super dziękujemy, zamienimy zdjęcie

hania739 pisze...

Świetna karteczka :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt

AgA pisze...

Jaaa, żółądż fantastyczny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)